Tipobet365 Canlı Destek ve Müşteri Hizmetleri

112 Responses

  1. Tayfun dedi ki:

    Siteye girilmiyor

  2. Emin dedi ki:

    Tekrar hesabımı açmak isitiyorum

  3. Hikmet dedi ki:

    Tipobet365 site kapandımı

  4. Ilyas dedi ki:

    Üye oldum giriş yapamıyorum vu sizinle iletişime geçmek je kadar zor ya

  5. Adnan dedi ki:

    Bilgilerimi güncelemek istiyorum

  6. mehmet emin dedi ki:

    numaram sistemde kayitliymis o numaramla nasil kayıt yapabilirim

  7. Ozgur dedi ki:

    Mereba kullanici adimla sifremi unuttum

  8. Zekeriya dedi ki:

    Siteye giriş yapıyoruz

  9. Vestel1993 dedi ki:

    Giriş yapamıyorum

  10. Recep dedi ki:

    Neden siteye girilmiyo

  11. ali dedi ki:

    tipobet hesabımı aktifleştirmek istiyorum olmuyor

  12. Erdal dedi ki:

    Siteye giriş yapamiyorum

  13. Ali dedi ki:

    Üyeliğimin tekrar aktif edilmesi

  14. Sinan dedi ki:

    Üye. Oldum.ama.açılmıyor vede bonusum.gelmedi

  15. Sinan dedi ki:

    Böyle. Site olmaz.çok. zayıf. Geç haber veriyonuz

  16. omer dedi ki:

    parola sifirlama

  17. ibrahim dedi ki:

    Uyelik iptali istiyorum

  18. Salih dedi ki:

    Siteye giremiyorum

  19. Ahmet dedi ki:

    Şifremi bilmiyorum

  20. Veysi dedi ki:

    Merhaba telefon numaramı değiştirmek istiyorum

  21. Çetin dedi ki:

    Aktivasyon olmadı daha email gönderin

  22. Çetin dedi ki:

    Bi kontrol edin lütfen

  23. Musa37 dedi ki:

    Tipobet hesabımı kapattım açamıyorum

  24. Musa37 dedi ki:

    Hesabımız aktif hale getiremiyorum

  25. Emrullah dedi ki:

    Kullanıcı adımı unutum

  26. Emrullah dedi ki:

    Mrb

  27. Murat Kuvan dedi ki:

    Hesabımı aktif hale getirmek istiyorum

  28. enes dedi ki:

    Hesabımı aktıvlestırmek ıstıyorum

  29. Haydar dedi ki:

    Siteye giremiyorum kullanıcı beye şifre yanlış diyo herzamn ki girdiğim bilgiler şimdi yanlış cikiyo

  30. Arslan dedi ki:

    Hesabımı aktif hale getirmek isdiyorum

  31. Kazım dedi ki:

    Deneme bonusu var mı

  32. Engin dedi ki:

    Tlf numara mı değiştirdim

  33. İbrahim dedi ki:

    Siteye girmiyo çakma site

  34. Onuralp dedi ki:

    Telefon numaram değişti yardımcı olur musunuz

  35. Feyyaz dedi ki:

    Kullanıcı adımi unuttum yardımcı olursanız sevinirim

  36. Celal dedi ki:

    Şifremi unuttun

  37. V eysel dedi ki:

    Benin hesabi dondurmuştum yeniden aktif edilmesini istıyorum

  38. Kemal dedi ki:

    Havale yaptım ve hasbıma para hala geçmedi

  39. Kemal0196 dedi ki:

    kazandıgım parayı kendi banka hesabına transfer etmek için bugün saat 12.45 sıralarında kendi hesabıma havale yaptım ve para hala hesabıma gelmedi canlı destege başvurdum defalarca hep geleceği söylendi ama hala ortada bişey yok bu konu ile ilgilenmesini stiyorum

  40. Doğan dedi ki:

    Mrb şifremi unuttum bölümüne giriyorum epostami yazıyorum ama bana mesaj gelmiyor yeni kayıt yapmak istedim numaram daha önce kayıtlı olduğu için giremedim acaba nasıl giriş yapacam yardımcı olursanız sevinirim

  41. Doğan dedi ki:

    Mrb şifremi unuttum bölümüne giriyorum epostami yazıyorum ama bana mesaj gelmiyor yeni kayıt yapmak istedim numaram daha önce kayıtlı olduğu için giremedim acaba nasıl giriş yapacam yardımcı olursanız sevinirim verdiğiniz cevap burdami gorununecek

  42. Cumali dedi ki:

    Canlı destek bağlaamıyorum giriş yapmasananda baglansin

  43. Cumali dedi ki:

    Ben zaten giriş yapamıyorum giriş yapılmadan bile canlı desteğe bağlanma olsun diğer siteler gibi

  44. Halil dedi ki:

    Hesabimi kendi istegim ile kapattim nasil tekrar acarim.

  45. Oguzcan dedi ki:

    Tel degiatirdim giremiorum yatdimci olun

  46. yusuf dedi ki:

    ysfnml kullanıcı adimla siteye giremiyorum engelimi açarmisiniz

  47. Hakan kaya dedi ki:

    Siteye giriş yapamıyorum e posta veya sifre hatalı diyor

  48. cevat dedi ki:

    Giriş adımı unuttum birde sifremi

  49. Mehmet dedi ki:

    Giriş adımı unuttum bitde şifremi unuttum

  50. Mhmt dedi ki:

    Bu nasıl iş ya, kullanıcı adımı unuttum ama kimseyle iletişim kuramıyorum. Varmi böyle bir şey yaa

  51. Mehmet dedi ki:

    Merhaba kulanici adimla sifremi unuttum ayni numarayla kayit olamiyorum siteye tekrar nasil girerim

  52. Özden dedi ki:

    Yav canlı destek neden yok

  53. Aziz dedi ki:

    Hesabım kapandı paramı gaps ettiler kazandığım paramı yatırmadılar

  54. Aziz dedi ki:

    hızlı servis hizmet kurumsal

  55. Okan dedi ki:

    Kullanıcı adımı unuttum ulaşamıyorum

  56. Gökay dedi ki:

    Hesabıma giris yapamıyorum

  57. Erkan dedi ki:

    Hesabıma gıremıyorum

    • Bahis Destek dedi ki:

      E-mail adresinize gelen aktivasyon kodunu onayladınız mı? Eğer bir sorun yaşıyorsanız “Şifremi Unuttum” diyerek, mailinize gelen yeni şifre ile Tipobet’e girebilirsiniz.

  58. Ayse dedi ki:

    Hesap actım giremiyom ayse8989 kullanıcı adım

    • Bahis Destek dedi ki:

      E-mailinize gelen aktivasyon kodunu onaylamanız gerekiyor. Sonrasında hesabınıza giriş yapabilirsiniz.

  59. Murat dedi ki:

    Kayıt işlemi yarım kaldı sıfırlamanızı ve kayıt olmayı istiyorum

  60. Sezgin dedi ki:

    Hesabımı aktif hale getirmek istiyorum

  61. İsa dedi ki:

    Ana ekranda canlı destek hattı yok ben hasabimi kapatmıştım açtırmak istiyorum

  62. Ali osman dedi ki:

    Daha önce üyeligim vardı uzun zamandır girmiyorum hesabıma ulaşmak istiyorum

  63. Abdulhamit dedi ki:

    Slm ben üyeliği aktiflermisiniz istiyorum

  64. Abdulhamit dedi ki:

    Ben hamit5656 ünyeyim üyeliğimi aktiflesmesini istitorum

  65. Muhammet dedi ki:

    Hesabımı actırmak istiyorum

  66. yusuf dedi ki:

    Yusuf501 kullanici adli hesabımın kapatılmasını istiyorum yardımcı olun

  67. Remoxx19 dedi ki:

    Tipobet e girmek için telefonumu güncellemek istiyorum giremiyorum o yüzden

  68. Ramazan dedi ki:

    Sadece telefon numarası hata veriyor kaýıt olamıyorum o yuzden

  69. Ramazan dedi ki:

    Hesap açmak istiyorum ama telefon numarasını kabul etmiyor daha önce girdiğim için aynı telefonla

  70. Gökhan dedi ki:

    Şifremi unuttum giriş yapamıyorum

  71. Cengiz dedi ki:

    Kullanıcı adımı unuttum

  72. Murat dedi ki:

    Tipoya dönmek mümkün mü

  73. Mustafa dedi ki:

    Kuponum geldi para hesaba yatmadı Sistem yok deniyor site tam güvenilir değil oynamak isteyenler birdaha oynamasın dolandırıcılar başka siteden oynayın

  74. Yusufcuk9558 dedi ki:

    Yusufcuk9558 400 lira çekim yaptım hala hesabıma para geçmedi ziraatin fdp sini attım gpalyekip e yine bisey yok 400 lirayi hiçe saydılar

  75. emrah dedi ki:

    hesabimi kapatmak istiyorum

  76. Ahmet dedi ki:

    Siteye girilmiyor

  77. Arife dedi ki:

    Yeni adresi alabilirmiyim siteye giremiyorum

  78. Musa dedi ki:

    Siteye giriş yapıyorum sorun nedir

  79. Hasan dedi ki:

    Hesabımın aktif hale gelmesini istiyorum

  80. ahmet dedi ki:

    siteye niye girmiyo

  81. Hurşit dedi ki:

    Siteye giremiyorum eror veriyo

  82. Mert dedi ki:

    Siteye girilmiyor

  83. Serkan aydın dedi ki:

    Siteye giremiyorum

  84. Ferdi dedi ki:

    Kullanıcı adımı unuttum

  85. Abdurrahman dedi ki:

    Siteye girilmiyor

  86. Yakup dedi ki:

    Canlı destek departmanı yok hesabımı aktif hale getirmek istiyorum kullanıcı adım efsaneyakup nasıl aktif edebilirim canlı destek departmanı nasıl ulaşırım 0

  87. Yakup dedi ki:

    Canlı destek departmanı yok hesabımı aktif hale getirmek istiyorum kullanıcı adım efsaneyakup nasıl aktif edebilirim canlı destek departmanı nasıl ulaşırım

  88. Bilal dedi ki:

    Hesaba girerken ip kodu onaylamam için kod gelmiyor defalarca uğraşıyorum ama olmuyor

  89. Ibo dedi ki:

    Tipobet365 giris yapamiyom guncel adresi

  90. Abdurrahman dedi ki:

    Site yöneticisi le görüş mek istiyorum benim 5 bin liram haksız yere el konuldu gasp edildi paramı geri istiyorum ve açıklama kanıt istiyorum bu konu da net bi kanıt hayali olmayan bi açıklama istiyorum

  91. Abdurrahman dedi ki:

    5 bin liram geri almak için ne gibi işlem yapmam gerek savcılığa site harici hangi isim hangi kişiyi şikayette Bulunacam benim hakimimi gasp etmeyin bi kanıt gösterim

  92. Abdurrahman dedi ki:

    05414175519 benim.parami haksız yere gasp ettiniz lütfen arayın anlatın ve hatanızı duzeltin bu ibrahim dere adlı kişiyide tanıyan varsa aradin siz de ben bu kişiye aktarım yapmışım tanımadığım kişiye 5 bin.lirami el koydu tipobet sitesi geri istiyorum

  93. Abdurrahman dedi ki:

    Canlı müşteri hizmet diyorsunuz ama yardımcı olmuyorsunuz sizin siteniz tam bi soyguncunuz ben bunu anladim . 50 bin liram aldınız 10 günde 5 bin lira birikince hesabimda hemen el.koydunux açıklama istiyorum

  94. Abdurrahman dedi ki:

    Arkadaşlar ibrahim dere yi tanıyan varsa lütfen bana yazsın arasın 0541 417 55 19 k.maras elbistan

  95. Abdurrahman dedi ki:

    Size ulaşa bilecek bi telefon numarası istiyorum

  96. Abdurrahman dedi ki:

    Vok acil bi telefon iletişim

Ayse için bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Enable Notifications    Ok No thanks